سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 37985
کل یادداشتها ها : 53
خبر مایه


تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره منطقه‌ای غدیر

 

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات از تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره منطقه‌ای غدیر خبر داد و گفت: علاقه‌مندان فرصت دارند آثار خود را تا اول مهر به دبیرخانه این جشنواره ارائه کنند.

عصمت سوادی معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات، گفت: با توجه به درخواست‌های بسیار زیاد اساتید و دانشجویان برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای غدیر مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره تمدید شده و علاقه‌مندان فرصت دارند آثار خود را تا اول مهر ماه به دبیرخانه این جشنواره ارائه کنند.

وی افزود: این جشنواره در سه سطح اساتید، کارمندان و دانشجویان برگزار می‌شود و حضور اساتید در جشنواره منطقه‌ای غدیر دربردارنده امتیاز فرهنگی آنان محسوب می‌شود.

سوادی در رابطه با نحوه ارسال آثار در مدت تمدید شده، گفت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی اینترنتیwww.ghadirfestival.ir  ارسال کنند.

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات افزود: برگزاری جشنواره غدیر فرصت مغتنمی است تا اساتید، دانشجویان، دانش آموختگان و کارکنان دانشگاه‌ها در رقابتی سالم بایکدیگر به تحکیم اعتقاد به ولایت بپردازند.

وی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای غدیر در بخش‌های مختلف و متنوع پژوهشی، فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: بنیاد بین‌المللی الغدیر نقش بسزایی در برگزاری این جشنواره ایفا می‌کند.

سوادی با بیان اینکه دبیرخانه دائمی جشنواره در واحد علوم و تحقیقات مستقر می‌شود، اظهار داشت: چاپ مقاله‌های پژوهشی، کتاب برتر دانشگاهی با موضوع غدیر، معرفی پایان‌نامه و رساله‌های برتر در این زمینه و بسیاری از آثار هنری اعم از فیلم کوتاه، تئاتر و مستند در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: جشنواره غدیر در دو مرحله داوری می‌شود و نمایشگاه جانبی جشنواره غدیر و کارگاه‌های خطبه شناسی غدیر نیز از دیگر جذابیت‌های این جشنواره است

برگرفته از سایت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ